Monday 29 August 2011

IHYA' RAMADHAN (26 OGOS 2011)

Mase IHYA RAMADHAN..aku dapat duet raye~~ sebabnye aku kan anak yatim so stiap tahun time puase msti dpt duet raye..lepas aku dpat duet raye aku duk kt kawan aku buka sampul duet raye..agak2nye berape aku dapat.. rm15 je aku dpat..urm sikit btol tahun ni dapat (tp aku ttap bersyukur sbbnye aku dpat merase duet raye bbanding ngn kawan aku).. sebelom acara tu abis..ktorang smue ade sesi bersalam-salaman.. semue guru(perempuan jela,cikgu llaki xdpt la..bukan muhrim..law buat dapat penampar je kang ngn cikgu llaki), aku salam(aku rasela)..lpas 2 aku salam ngn kengkawan aku..semue kengkawan aku nanges tp aku xpon nanges nanges xtaw la knaper air mate mase 2 xnak kuar lak plak..tetibe aku nampak kawan aku(act, da lama xbertegur sape sbbnye ade kitrang xberape persefahaman) datang kat FATIN untuk salam n ucapkn slamat ari rye macam biase..aku tgok je diorang n aku fikir "NADIA nak salam aku ker lepas ni??ape yg aku nk buat??"
Mase NADIA salam ngn aku,aku terpinga-pinga mase 2..aku rase cam xcaye orang yg da lame xtegor tetibe tegor aku.....die mule2 ckp kt aku "DAYAH,aku mintak maaf slamer ni......." aku xengat lak ape ayat NADIA seterusnye sbb mase 2 mmg aku btol2 tgah BLUR.. n aku pon jawab dengan ringkasnye "aku pon samer",.. hahaaa punyer sikit ayat aku bagi kt dier.. lepas NADIA salam ngn aku,NADIA salam AINA n SHAMEN.. tp mase NADIA salam ngn AINA,aku n ERNA berbisik yg SHAMEN mcm nk lari drpd NADIA..kitorang masing2 senyum sendirian.. mase NADIA salam ngn SHAMEN, die punyer pemandangan sejibik ops bukan..sebijik ngn mimpi aku...aku cam caye xcaye jer.. diorang samesame berpelukan n mase NADIA salam ngn FAZ pon berpelukan..tetibe aku rase cam jeles la pulak..mesti best kn... lepas abis NADIA salam ngn kitorang,aku n SHAMEN cari FAZ utk salam n mintak maaf.. mase SHAMEN mintak maaf kt FAZ,FAZ xmintak maaf tp aku nye FAZ maafkn..mule2 aku xpaham knape FAZ buat SHAMEN camtu..maybe ade la 2 yg aku xtaw sbbnye diorang berdue suke sangad berahsia ngn aku..taw la aku ni jenis kepoh.tacink tp jgnla smpai aku tnye pon diorang xjawab..aku sebenarnye xsuke diorang buat camtu and then bile aku xckp ape2 diorang cakap aku tacink..yes mmg aku suke tacink pon...tp aku ttap aku..aku xbley nk ikut gaye kowang yg sporting 2 mcm AINA(bak kte FAZ,AINA xde perasaan..hehe..jgn marah ye AINA)...   Byk gak aku nye citer tp sebenarnye byk lagi citernye cume kebanyakn citer aku ade berunsurkan yg bley mendatangkan dose..aku ase aku xnk menambahkan dose aku lagi..BTW aku nk ucapkn SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI~~ (^,^)

No comments:

Post a Comment